Текущее время: 13 май 2024 20:48

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Complaint feed
СообщениеДобавлено: 20 дек 2010 22:17 
Не в сети

Зарегистрирован:
20 дек 2010 21:39
Сообщения: 1
Hello Sir/Madam, I have been installed Nano Antivirus 0.14.0.1 in Windows Xp Service pack 2.
I scaned my system with Nano. and then I did restarted. There was disabled my profile/desktop.
How to enable my profile/desktop.Please give me a solution.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Complaint feed
СообщениеДобавлено: 21 дек 2010 15:05 
NanoAV Team
Не в сети

Зарегистрирован:
03 апр 2009 18:43
Сообщения: 488
Откуда:
Брянск
Hello, Suresh.
Sorry, but we need more information.
Was there any detection by NANO Antivirus before restart? Did you cure anything?
What is blocked? One profile or the whole system?
Please find the way to send the NANO Antivirus logs for analyse. If you can enter the system under another profile press "Start->All programs->NANO AntiVirus->Send log to support". Then follow the guidance.
If you can`t, use any LiveCD. We need to see all the files from the following directories:
c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\nanoav\
c:\Documents and Settings\%your_profile_name%\Application Data\nanoav\
Don't forget to specify a short description of the problem and write your forum nickname.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
POWERED_BY
Русская поддержка phpBB