Текущее время: 27 апр 2024 23:28

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 10 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: My account has been updated to the same email
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2010 13:32 
Не в сети

Зарегистрирован:
17 ноя 2010 04:32
Сообщения: 8
Hi 8-)
My email was updated to the dragondesigns@mail.com. Please send the information codes.
Why do you make your software so hard to acquire? :?
Thanks :!:
Ibadragon


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: My account has been updated to the same email
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2010 14:19 
NanoAV Team
Аватара пользователя
Не в сети

Зарегистрирован:
27 мар 2009 16:17
Сообщения: 695
Откуда:
Брянск
Ibadragon писал(а):
Why do you make your software so hard to acquire?
You can get your license without any our assistance. We send license keys to offline users and to users who have any problems with getting of a license. Please read the article "License management" in our manual. There you will find all necessary information.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: My account has been updated to the same email
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2010 22:22 
Не в сети

Зарегистрирован:
17 ноя 2010 04:32
Сообщения: 8
HI
I did have problems and I have tried a number of times to get a Lic. but with no success. You have not answered my other message after the up date on the email so I started this one.
So again Please I need you to email a code, I would not ask if I was not having an issue.
Thank You For Your Help


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: My account has been updated to the same email
СообщениеДобавлено: 25 ноя 2010 10:13 
NanoAV Team
Не в сети

Зарегистрирован:
03 апр 2009 18:43
Сообщения: 488
Откуда:
Брянск
Hi, Ibadragon.
You`ve written to the support and we know about your problems. That`s why we should send you a license as soon as you changed your E-mail.
Let it be my fault. :) Sorry for such a log time-out.
The license has been sent.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: How to open or install file
СообщениеДобавлено: 25 ноя 2010 12:01 
Не в сети

Зарегистрирован:
17 ноя 2010 04:32
Сообщения: 8
Hi
Thank You for the License, what do I use to open the file or how do I install? I have tried with no success to open.
Please advise.
Thank You
Ibadragon


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: My account has been updated to the same email
СообщениеДобавлено: 25 ноя 2010 12:33 
NanoAV Team
Не в сети

Зарегистрирован:
03 апр 2009 18:43
Сообщения: 488
Откуда:
Брянск
Simply save the license file from the letter on your disk. Then enter the path to the file in the field "About -> License management -> Import a license" and press "Load". And that`s all.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re:Thanks & Firewall
СообщениеДобавлено: 25 ноя 2010 13:56 
Не в сети

Зарегистрирован:
17 ноя 2010 04:32
Сообщения: 8
Thank You for the information. :D
Also is there a firewall to be had or a beta firewall to test?
What other software is available or beta software to be tested?
Thanks Ibadragon :geek:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Re:Thanks & Firewall
СообщениеДобавлено: 25 ноя 2010 15:52 
NanoAV Team
Аватара пользователя
Не в сети

Зарегистрирован:
27 мар 2009 16:17
Сообщения: 695
Откуда:
Брянск
Ibadragon писал(а):
Thank You for the information. :D
Also is there a firewall to be had or a beta firewall to test?
There isn't a firewall but we develop the network scanner. We hope to release the new version of NANO AntiVirus with network scanner as soon as possible.
Ibadragon писал(а):
What other software is available or beta software to be tested?
We develop NANO AntiVirus only, there isn't another software.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: My account has been updated to the same email
СообщениеДобавлено: 25 ноя 2010 21:12 
Не в сети

Зарегистрирован:
17 ноя 2010 04:32
Сообщения: 8
Please why did I receive a License for only 3 months an not for a year? 3 months is very short. Do you send out a notice reminder to update the Lic.?
Thanks Ibadragon


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: My account has been updated to the same email
СообщениеДобавлено: 06 янв 2011 12:37 
NanoAV Team
Аватара пользователя
Не в сети

Зарегистрирован:
27 мар 2009 16:17
Сообщения: 695
Откуда:
Брянск
Ibadragon писал(а):
Please why did I receive a License for only 3 months an not for a year? 3 months is very short. Do you send out a notice reminder to update the Lic.?
Thanks Ibadragon
Sorry for the delay. Yes, you will have a reminder, the pop-up will appear and you just need to follow the guidance. As for the 3 months period, it is our vendor marketing.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 10 ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
POWERED_BY
Русская поддержка phpBB